Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוסטים אחרונים

אנחנו נרגשים להציג את האתר החדש שלנו. הפלטפורמה החדשה מבטיחה חוויית משתמש חלקה, מה שהופך את הגלישה באתר לקלה ונוחה יותר
וירטואל פויינט עבדה עם וולטק קרדיו על מגוון רחב של אנימציות תלת-ממדיות. בשנת 2016 רכשה אדוורדס את וולטק תמורת 990$ M
ברכות ללקוח שלנו Pi-Cardia על קבלת אישור FDA למכשיר ShortCut™

הפקת סרטי תדמית אטרקטיביים

מהם סרטי תדמית? סרטי התדמית הינם סרטונים, המוצגים לרוב כאנימציות, המציגים שורה של הוראות והודעות שבאמצעות אלו ניתן להעביר את המסר הרצוי או את אופי החברה. דוגמא מוכרת לסרט תדמיתי שמתבסס על הדרכה היא הסרטון המופיע בתחילת כל טיסה על צגי המסכים במטוס, המורה על נקיטת הצעדים הדרושים באם המטוס יתרסק חלילה.

בעבר, מסרים הועברו בצורה ורבלית, קרי מילולית. כיום, האדם התרגל לצפייה יומיומית במסכים – טלוויזיה, טלפונים סלולריים, מחשבים וכן הלאה, התופסים מקום משמעותי בחייו. מרצים ואנשי שיווק השכילו להבין שהעברת מסרים בצורה ויזואלית, תבוצע בצורה הרבה יותר חדה וברורה מאשר בשיטת הדיבור, וכך, תחום הפקת סרטי הדרכה וכן תחום הפקת סרטי תדמית הפכו פופולאריים בארץ ובחו"ל.

מלאכת הפקת סרטי תדמית אינה מורכבת כלל וכלל. יתרה מזאת – אפשר להגדירה כפשוטה. ישנן תוכנות המוצעות למכירה בחנויות המחשבים, אשר מסבירות בפרוטרוט, שלב אחרי שלב, כיצד ניתן להפיק סרט זה ללא פנייה לחברה מקצועית. אולם, הפקת סרטי תדמית ביתיים עלולה לגזול זמן רב, התוצר הסופי יהיה לרוב חובבני, ולעיתים לא ניתן יהיה להציגו בפני קהל יעד מומחה. לפיכך, מומלץ לשקול את הפנייה לחברת הפקה מקצועית, מנוסה, ובעלת שם, בתחום הפקת הסרטים, כך שיופק עבורכם סרט ברמה גבוהה וייחסך מכם כאב ראש משמעותי. כאשר סרט או סרטון התדמית מיועד לחברה העוסקת בתחום הרפואי חשוב לפנות אל חברה שמומחית בכל הקשור אל הפקה של סרטי תדמית לעולם הרפואי.

הפקת סרטי תדמיתהפקת סרטי תדמית

החלטתם על פנייה לחברת הפקת סרטי תדמית.  בטרם הפנייה, עליכם לנקוט שני צעדים מוקדמים. הראשון שבהם הוא להחליט מיהו קהל היעד אליו פונה הסרטון. גישת סרטון הפונה לבני נוער וסטודנטים תהיה שונה בהרבה מזו הפונה לגמלאים, בעלי עסקים, רופאים ועסקנים בתחום הרפואה. הצעד השני אותו יש לתכנן מראש, הוא אורך הסרטון. סרטון ארוך עשוי להעביר מסרים רבים ושונים, אולם בד בבד עלול הוא לגרום לעייפות קהל היעד.

מחיר אטרקטיבי של הפקת סרט אינו מעיד כלל וכלל על תוצר סופי מקצועי. אדרבה- דווקא ההצעות שנראות מתאימות ונוחות יותר מהאחרות הן אלו השנויות במחלוקת, ומהן חובה להתרחק. יתרה מזאת, בתחום הפקת סרטי התדמית קיימים אנשים חובבניים שדואגים לפרסם עצמם באינטרנט, ולשווק עצמם כאנשי מקצוע מנוסים. לפיכך, מומלץ לערוך סקר שוק מעמיק, וקרוא חוות דעת מוקדמות על בעלי המקצוע או החברה אליהם אתם פונים לשם הפקה של סרט תדמית וזאת על מנת שהסרט יופק עבורכם בצורה המקצועית והאטרקטיבית ביותר.

Related

Articles

Experience the Art & Science

of Our Storytelling