Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוסטים אחרונים

אנחנו נרגשים להציג את האתר החדש שלנו. הפלטפורמה החדשה מבטיחה חוויית משתמש חלקה, מה שהופך את הגלישה באתר לקלה ונוחה יותר
וירטואל פויינט עבדה עם וולטק קרדיו על מגוון רחב של אנימציות תלת-ממדיות. בשנת 2016 רכשה אדוורדס את וולטק תמורת 990$ M
ברכות ללקוח שלנו Pi-Cardia על קבלת אישור FDA למכשיר ShortCut™

הפקת סרטי תדמית ואנימציה

המטרה העיקרית של הפקת סרטי תדמית היא לפרסם, למתג ולשכנע קהל צרכנים פוטנציאלי לקנות או להשקיע במוצרים ושירותים של חברה מסוימת. סרטי תדמית ממתגים את אותה חברה, איש מקצוע, מוצר או שירות בצורה מעניינת ומסקרנת ומובילים אנשים לרצות לנסות ולהכיר טוב יותר את קו המוצרים של אותה חברה. במאמר זה נסביר מהי הפקה של סרטי תדמית ומדוע כה חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום.

הפקת סרטי תדמית – דרוש ניסיון

נכון להיום יש עצמאים וחברות שעיקר המומחיות שלהן היא הפקה של סרטי תדמית. אלו פונים אל הלקוח שמעוניין לשווק מוצר או שירות בצורה אטרקטיבית בהצעה להפיק עבורו את הסרט התדמיתי בו הוא מעוניין. סרט תדמיתי משמע סרט קצר שמדגיש את היתרונות/תועלות של המוצר או השירות אותם מעוניינת החברה לשווק לקהל הצרכנים. כיוון שיש יותר מחברה אחת ויותר מאיש מקצוע אחד בישראל ובחו"ל שמציעים שירות זה של הפקת סרטי תדמית, חשוב מאוד לא להתפתות להסכים מיד לדיל המוצע על ידי חברה מסוימת, אלא לבדוק האם אכן מדובר על מקצוענים שיכולים לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. זכרו. התוצאה הסופית היא זו שתגרום להתרשמות ראשונית מכם, מהמוצר או מהשירות אותו אתם מפרסמים. רושם שאינו מקצועי דיו אינו נמחק בקלות.

התאמת הסרט לשירות ולמוצר

הדבר הראשון והחשוב ביותר אותו יש לבדוק טרם קובעים פגישה עם חברה שמומחית בכל הקשור אל הפקת סרטי תדמית הוא האם החברה מומחית בהפקה של סרטוני תדמית בתחום העיסוק שלכם. כלומר, אם אתם מפתחים, מייצרים או משווקים ציוד רפואי, תרופות, מכשירים חדשניים למטרת  פרוצדורות רפואיות פולשניות בטכניקות חדישות וכל מוצר או שירות שקשור אל תחום הרפואה, חשוב לוודא שהחברה אליה אתם פונים למטרת הפקת סרט תדמיתי היא חברה בעלת ניסיון בסרטים תדמיתיים לעולם הרפואה. חברה זו תוכל להפיק עבורכם את אותו סרט תדמיתי רפואי שישכנע משקיעים פוטנציאליים להשקיע באותו מוצר או ציוד רפואי אותו אתם מפתחים וכן אנשי רפואה שונים לקנות את המוצרים והציוד שלכם. המטרה העיקרית של הפקת סרטי תדמית היא לשכנע את קהל היעד לקנות את המוצר או השירות אותו אתם משווקים וזאת על מנת לבצע פרוצדורות בצורה מהירה ומקצועית יותר.

לסיכום, הפקת סרטי תדמית רפואיים היא עבודה שצריכה להתבצע על ידי מקצוענים בלבד. טרם בחירת חברה שתפיק עבורכם את הסרט התדמיתי בו אתם מעוניינים תמיד חשוב לוודא שהיא מציעה סרט איכותי במסגרת התקציב שלכם, שמדובר על חברה שבצעת אפיון מקדים של הנקודות החשובות בסרט ופועלת בשקיפות מלאה עם הלקוח לאורך כל שלבי הפקת הסרט, חברה שמתחייבת על לוח זמנים, משתמשת בציוד חדשני להפקת הסרט, בעלת ניסיון רב בתחום ומבטיחה ללקוח את אותה תוצאה בה הוא מעוניין.

Related

Articles

Experience the Art & Science

of Our Storytelling