Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוסטים אחרונים

אנחנו נרגשים להציג את האתר החדש שלנו. הפלטפורמה החדשה מבטיחה חוויית משתמש חלקה, מה שהופך את הגלישה באתר לקלה ונוחה יותר
וירטואל פויינט עבדה עם וולטק קרדיו על מגוון רחב של אנימציות תלת-ממדיות. בשנת 2016 רכשה אדוורדס את וולטק תמורת 990$ M
ברכות ללקוח שלנו Pi-Cardia על קבלת אישור FDA למכשיר ShortCut™

הפקת סרטי תדמית כיצד

חברות ועסקים שונים קורסים ונסגרים משום תדמית לא מוצלחת ואילו חברות אחרות שמתחילות מקטן יכולות להצליח ובגדול כתוצאה ממיתוג נכון ובניית תדמיתית חכמה. במאמר זה נספק לקוראים מידע אודות הפקת סרטי תדמית וכיצד הם תורמים לתדמיתה של חברה בכל הקשור אל מוצריה הרפואיים ושירותיה המגוונים בתחום עולם הרפואה.

סרטי תדמית רפואיים

אם יש לכם רעיון ליישום של פטנט בתחום הרפואה ואתם מעוניינים לגייס משקיעים לשם פיתוח אבטיפוס, אם אתם מעוניינים לשווק לרופאים ולבתי החולים בארץ ציוד רפואי או פטנט כלשהו, אם אתם מעוניינים לגייס רופאים לבית החולים שלכם ואם אתם חברה צעירה שמעוניינת להתחיל ולמתג את המוצר אותו היא משווקת ולהתחיל במערך שיווקי רציני, סרטי תדמית רפואיים חיוניים לכם. המטרה העיקרית של סרטי תדמית היא להציג את התועלות של החברה, המוצר ו/או השירותים אותם היא מציעה למומחים בתחום או לציבור הצרכנים הכללי. כיוון שכיום התחרות גדולה מאוד ואנשים מעוניינים לדעת מה התועלות בכל מוצר אותו מעוניינים למכור להם כמה שיותר מהר וכן לדעת כיצד הוא עושה את העבודה וזאת לעומת מוצרים אחרים בשוק הרפואי שמתחרים בכם, הפקת סרטי תדמית רפואיים היא הדרך הטובה  והקצרה ביותר לשווק את עצמכם בצורה הטובה ביותר.

הפקת סרטי תדמית – ההחלטה הנכונה

הפקת סרטי תדמית יכולה להיעשות על ידי חובבנים או על ידי מקצוענים. משום שכל העניין הוא בניית תדמית מרשימה ובידול מרשים בעידן התחרותי למדי, תמיד מומלץ להשקיע קצת יותר כסף ולבחור באותם מומחים בתחום הפקה של סרטוני תדמית שיוכלו לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר. כלומר, את אותה תוצאה שתרשים את קהלי היעד שלכם ותניע אותם לפעולה של יצירת קשר אתכם או רכישה ישירה של המוצר באינטרנט או באמצעות מוכרנים טלפוניים. האפשרות האחרת היא להחליט להפיק את הסרט בעצמכם ולקחת את הסיכון שמא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יתרשמו מהסרט החובבני ויחליטו להמשיך עם המתחרים שלכם, אותם מתחרים שראו לנכון להוציא כסף ולעבוד עם מומחים בתחום הפקתם של סרטי תדמית ואכן הצליחו לשכנע את קהל הצופים בסרט לגבי המוצר או השירות שהחברה שלהם מציעה.

לסיכום, הפקת סרטי תדמית משמע השקעה בחברה או במוצר שלכם וגיוס קהל לקוחות בעידן תחרותי מאוד. לכן, ההמלצה היא תמיד לבחור בחברה של מומחים בתחום הפקה סרטונים של מוצרים ושירותים רפואיים, השוואת מחירים בין החברות השונות ובחירת החברה בעלת הניסיון הרב ביותר והמוניטין המוצלח ביותר.

Related

Articles

Experience the Art & Science

of Our Storytelling