סרטוני תדמית הם ללא ספק אמצעי שיווק יעיל, המאפשר לכל עסק ליהנות מכל היתרונות הנלווים לסרטונים המעבירים מסר מילולי לצד מסר ויזואלי. כיום, בעידן הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט הייעודים לסרטוני וידאו, כל סרטון תדמית המצליח לייצר עניין בקרב קהל הגולשים זוכה למאות אלפי חשיפות בישראל, וכפועל יוצא מכך, בעלי העסקים המקומיים יכולים ליהנות מחשיפה עצומה וללא עלות נוספת מעבר להפקת הסרטון.
הפקת סרטי תדמית לעסקים הינו שירות המוצע לכם על ידי חברות שונות המגיעות מענפים כגון: צילום, עריכה, יצירת סרטוני אנימציה, יצירת הדמיות ועוד. ברוב המקרים הליך ההפקה מורכב ממספר שלבים מקצועיים הכוללים: היכרות מעמיקה בין הלקוח לבין חברת ההפקה, וזאת לצרכי הכנת תסריט המותאם למסרים השיווקים והפרסומיים של הלקוח, יצירת סטורי-בורד שהוא למעשה לוח ציורי אשר נועד להמחיש מה רואים ומה שומעים בכל פריים במהלך הסרטון, אישור התסריט והסטורי בורד על ידי הלקוח (מזמין השירות), היערכות לקראת הפקת הסרטון באמצעות הפקת ימי צילום, קיומם של ימי הצילום בפועל, עריכת וידאו לכל קטעי הצילום, שילוב קריינות, כתוביות טקסט, אנימציות וכדומה, ולבסוף: התאמת חומרי הצילום הערוכים לפלטפורמות צפייה כאלו ואחרות.
הפקת סרטי תדמית
הליך זה הינו הליך מורכב, המחייב אתכם לשכור את שירותיהן של חברות מקצועיות המתמחות בהפקת סרטוני תדמית מזה מספר שנים, ושמאחוריהן מספר רב של הפקות מקצועיות בתחום. על מנת לסייע לכם בהליך הבחירה ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת חברות לצרכי הפקת סרטי תדמית.
- הקפידו לבחור בחברה בעלת ניסיון מקצועי בתחומי ההפקה, הצילום והעריכה
- הקפידו לבחור בחברה המציגה בפניכם תיק עבודות מרשים הכולל בתוכו סרטוני תדמית מושקעים ומשכנעים
- הקפידו לבחור בחברה המעמידה לרשותכם את כל שירותי ההפקה, החל מכתיבת התסריט ועד לעריכת הוידאו והתאמתו לכל פלטפורמות השידור –במקום אחד!
- הקפידו לבחור בחברה בעלת יכולת מקצועית וניסיון בשילוב קטעי אנימציה ותלת מימד לסרטוני התדמית השונים- אפקטים אלו מעניקים ערך מוסף לסרטון וניתן לעשות בהם שימושים קריאטיביים במיוחד במהלך הסרטון.
סרטוני תדמית מיועדים כיום לכל סוגי העסקים וענפי השירות, בין אם מדובר בפירמה כזו או אחרת של משרד רואי חשבון, משרד עו"ד וכדומה, ובין אם מדובר בחברות ביו-טק, היי-טק וחברות ביו-רפואה העוסקות בפיתוח מוצרים ופרוצדורות רפואיות כאלו ואחרות.
בכל המקרים, סרטוני התדמית מעניקים ערך מוסף כאמצעי שיווק, וזאת במידה והליך הפקת הסרטון מיושם על ידי חברה מקצועית ומובילה בתחומה.