Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוסטים אחרונים

אנחנו נרגשים להציג את האתר החדש שלנו. הפלטפורמה החדשה מבטיחה חוויית משתמש חלקה, מה שהופך את הגלישה באתר לקלה ונוחה יותר
וירטואל פויינט עבדה עם וולטק קרדיו על מגוון רחב של אנימציות תלת-ממדיות. בשנת 2016 רכשה אדוורדס את וולטק תמורת 990$ M
ברכות ללקוח שלנו Pi-Cardia על קבלת אישור FDA למכשיר ShortCut™

הפקת סרט תדמית ככלי שיווקי באסטרטגיה העסקית

סרטי תדמית משמשים אותנו מזה שנים רבות כדרך להציג את העסק או הארגון בפני לקוחות חדשים ועתידיים, או לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים. בשנים האחרונות, במקביל להתפתחותם של ערוצי המדיות השונים בהם אנחנו פונים לציבור, צמח הז'אנר והתפתח, וכיום, קשה מאד למצוא ארגון שאיננו יוצר לפחות סרט תדמית אחד, במטרה להעביר מסר שיווקי לצרכנים ולמתעניינים בו.

"עשה זאת בעצמך"? ומה עם ההצלחה?

מתוך השפע העצום של סרטי תדמית שמציפים אותנו בכל הערוצים הקיימים, נראה, כי הבעיה הנפוצה ביותר היא גישת ה"עשה זאת בעצמך" בה נוקטים הארגונים והעסקים. כלומר, את הפקת סרט התדמית לא מקדימים מחשבה ותכנון מעמיק והם אינם חלק אינטגרלי מתוך תוכנית אסטרטגיה עסקית בראיה רחבה, אלא נוצרים כלאחר יד ובדרך לא מקצועית. גישת ה"אם לכולנו יש, אז גם לנו יהיה אחד. הבה נבקש ממיכל מהחשבונות להפיק אחד כזה. אח"כ נטיל על מנחם מהתמיכה הטכנית את המשימה להעלות אותו לכל המדיות והרשתות החברתיות בהן יש לנו פרופיל. וזהו – גם לנו יש סרט תדמית" עלולה ליצור את האפקט ההפוך.

יצרתם רושם – אבל איזה?

מאחר והרשת מלאה בסרטי תדמית טובים, סרט תדמית גרוע עלול לבלוט בשפע זה לרעה ולמצב את הארגון כ"Fail" בזיכרונם של הגולשים הצופים בו. אל הגולשים שלא צפו בו, הוא עשוי להגיע דרך קבוצות ודפים בפייסבוק, שמתמחים באיתור Failים ויראליים כאלה וכוללים עשרות אלפי משתתפים, שישתפו בין חבריהם. וכך, עד מהרה, אותו סרט תדמית גרוע יגיע לכל אדם שיש לו מחשב או אמצעי גלישה כלשהו.

יש לכם הזדמנות אחת בלבד לעשות רושם ראשון

כאשר אתם יוצרים רושם ראשון גרוע, על ידי תסריט קלוקל, צילום רע, או, אפילו מחמיצים את הקונספט של הסרט, מאחר והוא מנותק מתוכנית האסטרטגיה העסקית הכוללת של הארגון, זה איננו מסתיים רק בזה ש"לא עשיתם כלום". במצב כזה יצרתם רושם מקצועי גרוע, אשר תזדקקו להרבה סרטי תדמית מבריקים (שעלו הרבה מעל לרמה הרגילה המוגדרת כ"מוצלח" בעיני הגולשים) כדי לשקם אותו ולהגיע לנקודת ה-0 (שבה הייתם לפני הפקת הסרט הגרוע). לא חבל?

הדרך הנכונה ליצור את הבאזז

הפקה ופרסום של סרט תדמית טוב, אינם יכולים להיווצר בחלל ריק ואינם נוצרים יש מאין. הם מתבססים ומתחשבים בגורמים רבים כמטרתו של הסרט, קהל היעד שלו, מה יהיה קונספט הסרט שידבר אל קהל זה בצורה הטובה ביותר (סרט אנימציה? סרט מצולם? ראיון עם עובדים בחברה וכד'), באיזה מדיות ישודר (סרט תדמית עובר מסך בצורה שונה בערוצים שונים) וכן הלאה. מדובר בתכנון וגיבוש אסטרטגיית תוכן, אשר מתבססים על אסטרטגיה עסקית ושיווקית של הארגון והפקת סרט תדמית הינה (וחייבת להוות!) חלק בלתי נפרד משתי אסטרטגיות אלה.

Related

Articles

Experience the Art & Science

of Our Storytelling