המצאתם מכשיר רפואי חדש, או טכניקה טיפולית שאתם בטוחים שיכולה לשנות את חוקי המשחק בתחום, או אפילו להציל חיים. הבעיה היא שכדי להגשים את הרעיון בפועל, אתם צריכים שהמוצר שלכם יעורר עניין חיובי, או אפילו לגייס משקיעים. כאן בדיוק מתחילים הניסיונות השיווקיים שלכם, שצריכים להתמקד בהבלטת הפיתוח, כמו גם הדגשת היתרונות והחדשנות שלו.
המאמר הבא מתייחס לאחת הדרכים היעילות ביותר להגשים את המטרה, והיא יצירת סרטון אנימציה הממחיש את התגלית החדשה.
כל היתרונות של אנימציה
על פי המשפט הידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים. כשזה נוגע לתחום הרפואה, אפשר בהחלט לטעון כי פריים אחד של סרטון אנימציה שווה אפילו הרבה יותר. הסיבה העיקרית לכך היא שתחום הרפואה מורכב ביותר להבנה בצורה מילולית, וכך גם פיתוחים הנוגעים אליו. בהיעדר סרטון אנימציה הממחיש את כל מה שחשוב להמשיך ומדגים את התהליך המתבצע בגוף והטכניקה הטיפולית הספציפית, עלולים אלה הנחשפים לפיתוח לא להבין אותו במלואו – יש לכך, כמובן, השפעה כלכלית עצומה.
מגוון האפשרויות העומד כיום בתחום האנימציה רחב לכל הדעות, מה שהופך את הסרטונים ליעילים אפילו יותר. ניתן ליצור סרטונים ברמת דיוק מדהימה, בדו או בתלת מימד, ובכך לדמות באופן מלא את המתרחש בגוף האדם, או לחילופין את הדברים שמבצע אותו פיתוח רפואי בפועל. על אותו עיקרון, הסרטונים מאפשרים להמחיש את ההליך כולו, צעד אחר צעד.
מבחינה תדמיתית, עצם העובדה שהחברה או היזמים מפיקים סרטון מאפשרת להעלות את קרנו של המותג כולו. הסרטון מסייע להטמיע את המותג בזיכרון של כל מי שנחשף אליו, אלמנט מרכזי בדרך לשיווקו המוצלח, כאשר הוא מהווה גם מעין "הצהרת כוונות" מצד החברה המפתחת על רצינותה.
המפתח להצלחה: ליווי של חברה מקצועית
מבחינה טכנית, הפקת סרטוני אנימציה צריכה להתבצע על ידי חברות אנימציה וגרפיקה ממוחשבת. אבל, וזה אבל גדול מאוד, חשוב לא פחות לערב במלאכה גם גורמים הבקיאים בצד השיווקי במידה המלאה ביותר, דוגמת חברות פרסום ויחסי ציבור. הסיבה לכך היא שחברה שכזו תדע לייעץ על מה צריך לכלול בתוכו הסרטון על מנת להרשים ולהיות מדויק בכל קנה מידה, כמו גם על המסרים שרצוי שהוא יעביר.
זאת ועוד, סטודיו לאנימציה מקצועי עשויה לסייע במידה ניכרת גם במלאכת שיווק והפצת הסרטון, סוגיות משמעותיות לא פחות בדרך להטמעת המותג ויצירת "באזז" של ממש סביבו. ואכן, כאשר הסרטון זמין ניתן להפיץ אותו לקהל יעד רחב במיוחד, דרך אתר האינטרנט של החברה, עמוד הפייסבוק שלה או אפילו דואר אלקטרוני, עם מינימום השקעה – ואפילו כאשר הגורם עימו מעוניינים ליצור קשר נמצא מעבר לים.