עומדים להפיק סרטון אנימציה לצרכי פרסום ושיווק המוצר או השירות אותו אתם מפתחים או משווקים? מחפשים אחר חברות המתמחות בהפקת סרטוני אנימציה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר עצות מעשיות אשר יסייעו גם לכם לבחור בחברה המתמחה בהפקת סרטוני אנימציה למטרות שיווק, פרסום וקידום המוצר או השירות המיועד.
סטודיו לאנימציה – ניסיון והשירותים
על מנת לבחור בחברה מקצועית, מנוסה ואיכותית לצורך הפקת הסרטון, הקפידו בראש ובראשונה על 2 פרמטרים מרכזיים, הראשון: שנות הניסיון המקצועי של החברה בתחום הפקת סרטי אנימציה, והשני, היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה. ברוב המקרים, סטודיו לאנימציה מנוסה המעמיד לרשותכם מספר שנות ניסיון בענף, יאפשר גם לכם ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות הפקה המותאמים לכל מוצר או שירות אותו תרצו לקדם, לשווק או לפרסום באמצעות הסרטון.
תיק עבודות ותחומי התמחות
הדרך היעילה ביותר לבחון את איכויות העבודה של חברת האנימציה עימה אתם יוצרים קשר, היא באמצעות צפייה בסרטוני אנימציה קודמים אותם היא הפיקה וערכה ללקוחותיה. על מנת לבחור בחברת ההפקה המקצועית ביותר, הקפידו לבחור בחברות אנימציה המתמחות ביצירת סרטונים לתחום העסקי בו אתם פועלים. במידה ואתם מעוניינים להפיק סרטון אנימציה בתחומי הרפואה, הקוסמטיקה, המכשור הרפואי וכדומה, הקפידו לבצע פנייה אך ורק לחברות אנימציה המתמחות בנושאים אלו.
תהליכי העבודה
לאחר שבחרתם סטודיו לאנימציה (ובעצם עניתם על השאלה כיצד בוחרים סטודיו לאנימציה) המתמחה בהפקת סרטוני אנימציה לתחום העסקי בו אתם פועלים, הקפידו לבחון מה הם תהליכי העבודה המוצעים לכם על ידי הסטודיו או החברה. תהליך עבודה מקצועי מורכב ממספר שלבים הכוללים בין היתר: ביצוע תחקיר מקיף אודות השירות או המוצר המיועד "לככב" בסרטון, עיצוב קונספטואלי של הסרטון וכתיבת תסריט, שירותי אנימציה ושילוב אמצעי וידאו וטכנולוגיות תלת מימד, שירותי עריכה והוספת אפקטים ויזואליים וקוליים והכנת פורמטים לשידור המותאמים לאמצעי השידור בהם תעשו שימוש.
שירות, מקצועיות ואופן ניהול הפרויקט
בדומה לכל תחום מקצועי אחר בו אנו שוכרים את שירותיהם המקצועיים של אנשי מקצוע המתמחים בתחומם, גם בתחום הפקת סרטוני האנימציה, מומלץ לבחור אך ורק בחברות בעלות מערך שירות המאפשר לכם ליהנות משירות מקצועי וזמין. לפני חתימת ההסכם מול החברה אנו ממליצים לכם לסכם עם נציגי החברה נושאים כגון: לוחות זמנים, זמינות החברה לביצוע הפרויקט והצבת מנהל פרויקט מטעם החברה לצורך קידום הליכי העבודה על הסרטון. בנוסף לכל אלו, הקפידו לבדוק מהי הכימיה הנוצרת ביניכם לבין האנשים האמונים על הפקת הסרטון עבורכם.