Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוסטים אחרונים

אנחנו נרגשים להציג את האתר החדש שלנו. הפלטפורמה החדשה מבטיחה חוויית משתמש חלקה, מה שהופך את הגלישה באתר לקלה ונוחה יותר
וירטואל פויינט עבדה עם וולטק קרדיו על מגוון רחב של אנימציות תלת-ממדיות. בשנת 2016 רכשה אדוורדס את וולטק תמורת 990$ M
ברכות ללקוח שלנו Pi-Cardia על קבלת אישור FDA למכשיר ShortCut™

סרטוני תדמית כאמצעי להרחבת מעגל הלקוחות

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחבת מעגל הלקוחות של חברה היא על ידי הקרנת סרטי תדמית אודות החברה, המוצרים והשירותים שלה. במאמר זה נסביר מהו סרטון תדמית, מה היתרונות של הפקת סרטי תדמית ועוד.

מיתוג אטרקטיבי ושיווק קל

אם אינכם משווקים את עצמכם בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שמעוניין בשירותים ובציוד שאתם מפתחים, מייצרים ומשווקים, כיצד אתם מצפים להתחיל ולייצר רווחים? סרטי תדמית רפואיים יעשו בשבילכם את עיקר העבודה. תוכלו לשלב את הסרטים בהרצאות אותם אתם מקיימים, בפגישות של יזמים ומשקיעים שונים שמתעניינים במוצרים  הרפואיים שלכם, תוכלו להעלות את סרטוני התדמית שלכם לאתר האינטרנט של החברה או העסק שלכם ולהטמיע אותם במקומות שונים ברשת שם הם יזכו לחשיפה משמעותית, כמו למשל פורטלי תוכן רפואיים. נכון להיום כל חברה שמעוניינת למתג את עצמה בצורה הטובה ביותר, תדאג לפנות אל חברה מקצועית שמומחית בכל הקשור אל הפקת סרטי תדמית רפואיים.

הפקת סרטי תדמית בעולם הרפואה

כל עסק שמעוניין להצליח חייב לשווק ולמתג את עצמו בצורה המקצועית והאטרקטיבית ביותר, דבר שחל גם על חברות תרופות, חברות לציוד רפואי ויזמים שונים בתחום הרפואה. חשוב לקחת בחשבון שהעולם העסקי הוא עולם תחרותי וכאשר מדובר על עולם הטכנולוגיה הרפואית שמתפתח בצעדי ענק, התחרות גדולה מאוד. לכן, חשוב מאוד שתיצרו בידול מסוים ביניכם לבין חברות מתחרות אחרות ותשכנעו את קהל הלקוחות שלכם מדוע ישתלם להם לקנות אצלכם את התרופות והציוד הרפואי ולא בחברות מתחרות אחרות. מסיבה זו חברות רבות בתחומי הרפואה פונות אל מומחים בתחום הפקת סרטי תדמית רפואיים. סרטים אלו מיועדים לשלושה קהלים עיקריים, משקיעים, אנשי מקצוע בתחום הרפואה ומטופלים. יש יזמים רבים שהעסק שלהם מתחיל לקרום עור וגידים לאחר שמשקיע החליט לתמוך בפיתוח המוצר או השירות שלהם לאחר שהוא נחשף אליו בסרט התדמיתי ויש חברות שמצליחות להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ומתחילות לייצר רווחים בזכות החשיפה של הקונים הפוטנציאליים לקיומם של המוצרים אותם הם משווקים.

לסיכום, יש חשיבות גדולה מאוד לסרטי תדמית רפואיים שיכולים להעביר בצורה ויזואלית אטרקטיבית וברורה את היתרונות של המוצר או השירות אותם החברה משווקת. יש פעמים בהם נעשה שימוש בסרטים אלו על מנת להציג את החברה ופעמים אחרות הסרטים ממחישים בצורה הטובה ביותר אודות פרוצדורה רפואית זו או אחרת שניתן לעשות על די שימוש בציוד רפואי מתקדם אותו החברה משווקת.

המאמר באדיבות אתר הספקים

Related

Articles

Experience the Art & Science

of Our Storytelling